close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עציצים מבטון ממוחזר מהריסות בניינים

מערכת שורשטז תשרי, תשפא04/10/2020

הייחודיות של עציצים מבטון מעבר לנראות המרשימה שלהם טמונה בתהליך העשייה שלהם. העציצים עשויים מפסולת בניין ממוחזרת

תגיות:
עציצים מבטון הם הרבה יותר מאשר טרנד אופנתי תקופתי, מדובר באלמנט אשר מעבר לתועלות הפונקציונאליות שלו הוא מתאפיין בנראות ייחודית ומרשימה וביכולות להכניס לכל חלל, מכל סוג וכל סדר גודל אופי ייחודי – ואכן, כיום ניתן לפגוש עציצים מהסוג הזה גם בווילות יוקרתיות, גם בדירות אורבניות קטנות וגם במשרדים ובבתי עסק מסוגים שונים.

הסיפור שמאחורי החומר
הייחודיות של עציצים מבטון מעבר לנראות המרשימה שלהם טמונה בתהליך העשייה שלהם. העציצים עשויים מפסולת בניין ממוחזרת ולמעשה, הם תוצר של הליך "התחדשות החומר" – הליך בו לוקחים חומר ישן
ומעצבים אותו מחדש.

כמובן, שבכדי לקחת פסולת בניין ממוחזרת ולהפוך אותה לעציץ דקורטיבי נדרשים תכנון, חשיבה כמו גם היכרות וההבנה מעמיקה של החומר וצורת העבודה אתו.
מעבר לכך, בחירה בעציצים מבטון העשויים מחומרים ממוחזרים, טומנת בחובה את האפשרות ליהנות משורה ארוכה של תועלות שאחת מהבולטות שביניהן היא העובדה שמדובר באלמנט שהינו אקולוגי וידידותי לסביבה.

השילוב בין הבטון האפור והקר לבין הצמחייה הירוקה, הטבעית והרעננה אשר גדלה בתוכו, הוא שילוב מרהיב ועוצמתי שקשה להתעלם ממנו או להישאר אדישים אליו.

כמובן, שיתרון נוסף של הבטון כחומר גלם טמון בחוזק ובעמידות שלו, כך שעציצים מבטון מהווים אלמנטים אשר ניתן ליהנות מהם לאורך תקופת זמן ארוכה – בלי כל חשש שהחומר ישבר, ייסדק, יתיישן או יאבד מהמראה הייחודי אשר אפיין אותו בתחילת דרכו.

עציצים מבטון יכולים להגיע בגדלים ובצורות שונות, כך שכל אחד יכול לבחור מההיצע את אלו אשר עונים על דרישותיו בצורה האופטימאלית ואפשרות נוספת, היא כמובן, להזמין עציצים מבטון בעיצוב אישי.

פונקציונאליות, נראות ומשמעות..
כיום, יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בהליך עיצוב הפנים, מתוך הבנת ההשפעה שלו על אורח ועל איכות החיים. כחלק מכך, הם מקפידים לעשות זאת בתבונה ומתוך הבנה שלכל אלמנט אשר מוצב בחלל, מכל סוג ובכל סדר גודל, אמורה להיות נוכחות ומשמעות. מאחורי כל אלמנט שנבחר יש את הסיפור שלו, סיפור אשר אמור להשתלב בהרמוניה עם הסיפורים שמאחורי האלמנטים האחרים – וכך למעשה, נוצר ה"ספר" של עיצוב החלל.

כחלק מכך, שגם בהליך בחירת עציצים מבטון יושם דגש לא רק על הנראות, אלא גם על התהליך הייצור שלהם ועל הסיפור אותם הם מסתירים מאחוריהם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה